pondělí 20. ledna 2014

GIVEAWAY

Zdravím všechny svoje sledovatele! Jelikož si nesmírně vážím Vaší přízně, připravila jsem si pro Vás moji 1. GIVEAWAY!!! Bude trvat do 27.1. a poté vylosuji výherce. Juch!






Podmínky: 
2) Být odběratelem na blogu
3) Napsat mi Váš email pod článek nebo video

Vyhrává pouze JEDEN!:)

Přeji Vám hodně štěstí a doufám, že se Vám produkty budou líbit:) A ještě jednou děkuji!




Čauky mňauky, Vaše Nicol.






19 komentářů:

  1. Zkusím štěstí .. pomahacova.lucie@seznam.cz Hlavně přeji spoustu spokojených a nadšených čtenářů a odběratelů na blogu i youtube :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já to taky zkusím ;)))... andulka2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Na YT i na blogu tě sleduju jen chvilinku a už giveaway :) :D Líbí se mi všechny tvoje videa, ale kdybych si musela vybrat... No, asi Elf haul :D S tou tvářenkou... :D

    vcabalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jo ta byla mooc povedená:D No protože jsme byla v Primarku, tak sem chtěla udělat radost, tak pardon no:D

    OdpovědětVymazat
  6. já tě taky sleduji jen chvíli ale hned ses mi zalíbila LUCKA.STEPANKOV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Všetky tvoje videá sú super :) a všetky ma bavia :))
    e-mail: rebekaveselovska@azet.sk
    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Být odběratelem na youtube - Jsem
    2) Být odběratelem na blogu - Jsem
    3) Napsat mi Váš email pod článek nebo video - lenastajnerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dívám se na tvoje videa jen chvíli ale jevíš se mi jako sympatická holka :D A hlavně tedy ještě neznám blogerku, která by ve videu řekla že nějaký produkt voní jako ho*no :D za tu upřímnost palec nahoru! :D
    Většinou nic nevyhrávám ale štěstí se má zkoušet stále :D
    lmkn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem jak odběratelka tak čtenářka tady ! :) Videa mě fakt baví <3
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Též zkusím štěstí ;)
    ajasekpes@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)