pondělí 3. února 2014

BRANDNOOZ BOX po druhé aneb LEDNOVÁ EDICE

Zdravím žrouty, jako jsem JÁ!



Jelikož se mi prosincová edice, kterou mi nadělil Ježíšek velice líbila, s nadšením jsem si objednala další. Upřímně můžu říct, že né všechny produkty byly nějaká "hitparáda". Například tři produkty s muesli? Vážně? To bohužel masožrout jako já, opravdu neocení.  V době převzetí balíčku jsem zrovna byla chůvou mého nemocného brášky a tak jsem ho zneužila na rozbalování boxu:)

Rozbalovací show můžete zhlédnout na videu.





Teď už něco málo k produktům. Jako první brácha vytáhnul Emco Mysli. Asi ho trošku zaskočila růžová barva, a i když neumí číst, tak nějak poznal, že to asi není úplně pro něj. Tyto princeznovské Mysli my u nás asi úplně neoceníme, protože to prostě nesnídáme. Magnetek s princeznou ho popravdě taky moc nenadchnul. Pro milovníky zdravé snídaně, to ale může být super, takže ráda podaruji některou ze svých kamarádek:)

Jako druhou věc vylovil další zdravou věc, tentokrát cereální sušenky značky Ego. Přišla ve dvou variantách čokoládové a ořechové. Myslím, že mi někdo chce naznačit, abych začala jíst zdravě, jinak si to neumím vysvětlit. V tomto případě se jedná o dost podobnou věc Bebe, což mi zas tak nevadí a pokud nesním tu ořechovou verzi, měla bych to přežít bez úhony. Ochutnala jsem je a  nejsou vůbec špatné, ale já asi nikdy nebudu skákat z těhlech cereálních věcí, pardooon.

Ale potom přisly......chipsy! Konečně! Navíc se jedná o Bohemia chips s rozmarýnem, který naprosto miluji. V tom se teda trefili:) Ty vám vřele doporučuji, protože patří mezi moje nejoblíbenější, a že já už snědla chipsů.

Ač mám ráda novinky ohledně balení a způsobu konzumace, tohle pití od Isoline se třemi písty mě vůbec nezaujalo. Zaprvé je pro děti, což asi tenhle celý balíček, a navíc jsem již toto pití jednou měla a vůbec mě to chuťové nezaujalo. Přišlo mi to strašně sladký a divně bez chuti.

Další jsme našli žvýkačky Mentos 3D Fruit, které jsou vážně dobré. Sice preferuji větrové, ale proč si sem tam nezavzpomínat na dětství, když už jsem stařena. Za nás s bráchou palec nahoru:)

Ve sladkostech pokračujeme s ovocnými karamely Fruit-tella. Obdrželi jsme jahodové a potom ovocný mix. Trošku podobné Maoam a vůbec nejsou špatné.

Dalším byl zelený čaj Teekanne, no prostě zelený čaj, co dodat :D

Trochu nostalgie jsem zažila při vytahování Indické omáčky od Uncle Ben´s. Tyto omáčky jsem neustále konzumovala v Londýně při období hladu a no money. Není vůbec špatná a při trochu šikovnosti jde vykouzlit fakt dobré jídlo:)

Poslední věcí, kterou jsem objevila v boxu plném slámy (která z koberce nejde dolů) byl Igelitový pytlík s kořením na vepřovou pečeni od Kotányi. No já tyhle pytlíčky mám ráda, hlavně ty na kuřecí paličky, kdy potom hodinu ještě ujídám připečenou šťávu přiškvařenou na igelit - ano nechutné. Tohle je na stejném principu a je to docela chutné , jen to okoření mě nijak neokouzlilo:)

Seřteno podtrženo jsem našla dobré i špatné věci, ale myslím si že budu odvážná a ještě box vyzkouším, protože pořád doufám v sušené maso nebo kus pořádně slaniny.

Veškeré informace na webu www.brandnooz.cz

ČAUKY MŇAUKY VAŠE NICOL.

3 komentáře:

  1. Bratříček je nehorázně roztomlej! :O :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé video.. Ježiš, vy jste krásná dvojka :) Na Brandnooz se připravuji tenhle měsíc, takže bude taky recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)