neděle 16. února 2014

Nový desing a finally Facebook

Moje milé shopaholičky,


pokud sledujete můj blog a Youtube kanál pravidelně, určitě jste si všimly, že od včerejšího večera něco změnilo!

ANO!


1) Jenom díky super šikovnosti mojí sestřičky mám konečně nový design. Jsem z toho super nadšená, tak doufám, že se vám bude také líbit. Ale nekončíme!


2) Konečně jsem se rozhoupala k vytvoření FBíčka. Přijde mi to jako skvělý způsob, jak Vás nejrychleji informovat o nějaké akci, slevách nebo novinkách. Odebírat můžete zde: https://www.facebook.com/ShopaholicNicol

Určitě mi dejte vědět do komentářů, jak se Vám tyto dvě změny líbí:)

BTW: na pravé straně najdete veškeré stránky, kde mě můžete najít.







ČAUKY MŇAUKY, VAŠE NICOL.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář:)