čtvrtek 27. března 2014

Brandnooz Box March



Moji drazí shopaholici ♥

sice opožděně, ale přeci,Vám přináším rozbalování březnového BRANDNOOZ BOXU. Klasicky s mým bráškou, kterému asi začalo období vzdoru a když řekne, že natáčet nebude, nepomáhají ani sladkosti, ani pohádky, prostě nic :D Co se týká boxu, tak jsem naprosto nadšená! nacházejí se tam opravdu úžasné věci, které ráda vyzkouším a především sním. 

Doufám, že se Vám bude rozbalování opět líbit! Dejte mi určitě vědět, pokud box taky objednáváte a jak jste s ním spokojené:)

Vaše Nicol ♥



Objednávat můžete na : http://www.brandnooz.cz/

7 komentářů:

  1. Jsi skvělá... hned jak se mi odsekne PC, budu tvoje nová sledovatelka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje videa jsem objevila teprve nedávno, ale od té doby jsem tvoje pravidelná sledovatelka:) Jen tak dál, jsi skvělá...i tvůj bráška:))

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné a zlaté videjko :) Obaja ste zlatí :3 Balíček aj produkty pekné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)