neděle 16. března 2014

My Boy Bestfriend Does My Makeup

Zdravím všechny shopaholiky!

Dneska Vám přináším oddechového video v podobě TAGU. Přemluvila jsem svého klučíčího nejlepšího kamaráda, aby semnou natočil My boy best friend does my makeup. Předem upozorňuji, že jsem natáčeli ráno po koncertě, takže nejsme úplně fresh:D 

Doufám, že vás video pobaví, protože přece jenom je to jeho účel:)


5 komentářů:

  1. Supeeer video, fakt jsem se u toho dost nasmála :-D...prej : tímhle docílíte, že ten člověk nemá zdravý jenom tváře, ale i čelist :-D :-D :-D...nebo : prstem mi to aspoň udělej, ááá :-D...jinak si myslím, že tě nalíčil docela pěkně :-D a jak tě při tom líčení pak držel za krkem :-D....mohla bys natočit takové video ještě s tvým bráškou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasné video.. Snad první TAG, u kterého jsem se upřímně zasmála :) Jste boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nařechtala jsem se! :D To je ale profík, ten tvůj kámoš :D Vizážista!
    Obočko mě rozsekalo :D A nebo E.L.F ze středozemě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)