pondělí 30. června 2014

Kosmetika Lumene

Zdravím vás shopaholičky!♥

Dneska vám přináším recenzi produktů finské značky LUMENE, o které jsem dříve vůbec neslyšela a proto jsem si řekla, že to musím vyzkoušet:) Vybrala jsem si tělový peeling a tónovací krém. Oba dva jsem si zakoupila na portálu slevomat.cz.

BERRY REFRESH Rozjasňující tělový peeling 150ml







Já osobně tělový peeling naprosto miluji. Ten pocit po "zpeelingování", když máte pleť jako miminko :) Zatím jsem protěžovala peeling od Freemana, ale tenhle mě uchvátil. Za prvé má krásně sladkou vůni, rozpoznám hroznový víno, borůvku a víc nic :D Za druhé ta struktura je daleko jemnější, takže nemám pak poškrábanou kůži, ale stejně to zanechává "miminkovský" efekt:) Takže za mě určitě palec nahoru! Cena byla 249 Kč

ARCTIC AQUA Tónovací krém 1 SPF15 50ml







Tenhle tónovací krém je ideální na léto. Je konzistencí hutnější, krycí schopnost není valná, ale to ani já od tónovacích krému neočekávám. Hezky se hned sjednotí s pletí a je vidět, že ta pleť je vyživená a nemá na sobě nějakou masku z makeupu. Mně krásně voní, není parfemovaná vůně, ale spíš "nivea vůně". Na výběr mají ze dvou odstínů (1 a 2), není překvapením, že běloba jako já si vzala ten světlejší :D Jedinou chybu vidím v tom, že ke konci dne začne flekatět, tipla bych to tak po 6 hodinách, což je na druhou stranu slušná výdrž:)
Cena: 259 Kč

Já jsem tedy s produkty spokojená a jsem ráda, že jsem mohla tuhle značku vyzkoušet:)

Znáte značku Lumene?

Vaše Nicol ♥

3 komentáře:

  1. Nikdy jsem o téhle značce neslyšela... :) Nicméně ten peeling vypadá dobře a navíc miluju vůni hroznovýho vína, tak možná popřemejšlim o vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  2. od této značky používám make-up a je fakt bezva , má supr barvu přímo k mé pleti .konečně nevypadám jako pomeranč

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, vybrané přírodní produkty finského výrobce Lumene pro každodenní péči o Vaši pleť najdete na webu www.kosmetikalumene.cz
    Děkujeme za Vaši přízeň

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:)